ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

by - 6:34 μ.μ.


Η ισορροπία είναι μια λέξη που λέγεται γύρω από πολλά, αλλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τι είναι η ισορροπία για μένα. Προσπαθώ να τρώω υγιεινά αλλά δεν είμαι κανένας που θα πω όχι σε ένα gin και τόνικ ούτε και στο παγωτό.
 
Τα τελευταία χρόνια έχω ξεκινήσει ένα ταξίδι στην ευεξία και ισορροπία. Παλιότερα είχα πάει και σε τελείως ακραίες καταστάσεις, από το να πίνω κάθε βράδυ στο να μην πίνω καθόλου. Στην αυστηρά υγιεινή διατροφή και στην ανθυγιεινή Ήθελα να τα κάνω όλα και να τα κάνω καλά. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου έχω συνειδητοποιήσει ότι οι απόλυτες καταστάσεις δεν είναι για μένα.
 
Λατρεύω τη φυσική ομορφιά και πραγματικά πιστεύω σε αυτή, αλλά δεν θέλω να εγκαταλείψω τη μάσκαρα Lancome που φοράω. Ξέρω ότι δεν είναι φυσική αλλά λειτουργεί σε μένα. 
 
Ακούγονται πολλά εκεί έξω σχετικά με την "καθαρή" ή "υγιεινή διατροφή" που μπορούν να προκαλέσουν διατροφικές διαταραχές. Ελπίζω να μην αισθάνεστε έτσι. Πάντα μιλάω θετικά για τα τρόφιμα, είναι μια ευχαρίστηση και κάτι που πρέπει να απολαύσετε. Στόχος μου είναι να σας εμπνεύσω και να σας συστήσω στην υγιεινή διατροφή που είναι νόστιμη, απλή και εύκολη στη δημιουργία.
 
Έχω βρει την ισορροπία με το λίγο πού και που, ίσως τα Σαββατοκύριακα να βγω να φάω έξω και να πιω και ένα ποτό. .
 
Η ισορροπία είναι ένα δύσκολο πράγμα και είναι δύσκολο να τα κάνεις όλα άψογα και σωστά, και δεν ξέρω κανέναν που να το κάνει. Νομίζω ότι βρίσκουμε την ισορροπία μας και τη χρυσή τομή μετά από δίκη μας δοκιμασία.
 
Μερικά πράγματα που με βοήθησαν όλα αυτά τα χρόνια είναι:
 

Πείτε Όχι - μάθετε να λέτε όχι στα πράγματα, μην συσσωρεύετε το πιάτο σας με φαγητό που δεν θέλετε να φάτε.
Προγραμματίστε περισσότερο χρόνο με την οικογένεια -  προσπαθήστε να περνάτε περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους σας
Πάρτε το χρόνο σας- μου αρέσει  πολύ να πάω μια μακριά βόλτα μόνη μου, νιώθω οτι καθαρίζει το κεφάλι μου και με κάνει να νιώθω πιο ήρεμη
Η ισορροπία προέρχεται από μια σειρά πράξεων, από το να κάνεις τα πράγματα που πρέπει να κάνεις και να κάνεις μερικά πράγματα γιατί λειτουργούν ☺

You May Also Like

0 σχόλια